خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2023-12-20

۱ بازديد
خرید امتیاز حساب رسالت در فراشبند استان فارس
مقدار امتیاز : 55 میلیون تومان
شهر : فراشبند
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 6 ماه
نحوه معامله : توافقی
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

به گزارش کارآفرین نیوز، احمدرضا کریمی در مورد جزئیات اولین اوراق قرض‌الحسنه بازار سرمایه، اظهار داشت: قرار است ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق قرض‌الحسنه توسط بانک مهر ایران منتشر شود، پس از آنکه مجموع مبالغ توسط فرابورس به حساب بانک واریز شد، بانک نیز به ترتیب اولویت به اشخاص نیازمند با سود ۴ درصد وام می‌دهد همچنین شخص حسابرس هر ۶ ماه در میان، نسبت به محل مصرف مبلغ مذکور نظارت کرده و گزارش می‌دهد.
کریمی بیان کرد: اشخاص در صورت درخواست وام می‌توانند به شعب‌ بانک مهر ایران در سراسر کشور مراجعه کنند، در صورتی که رتبه اعتباری آنها یا باشد نیاز به ضامن نخواهند داشت؛ درغیر این صورت به میزان مبلغ دریافتی از آن‌ها چک، کسر از حقوق یا موارد مشابه دریافت خواهیم کرد.
مدیر امور استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران درباره شرایط دریافت وام با خرید اوراق قرض‌الحسنه گفت: مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف دریافتی وام‌های قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون است و اگر شخص خریدار اوراق، امتیازش به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برسد می‌تواند امتیاز حاصل را به دیگران واگذار کند.
وی بیان کرد: مبلغ دریافتی وام بسته به میزان خریداری اوراق و مدت زمان نگهداری آن دارد، مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف دریافتی وام‌های قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون است.
کریمی گفت: اگر شخص خریدار اوراق، امتیازش به بیش از دویست میلیون تومان برسد می‌تواند امتیاز حاصل را با هماهنگی بانک به دیگران واگذار کند.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.

خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2023-12-17

۸ بازديد
فروش امتیاز حساب بانک قرض الحسنه رسالت در شهر قائن استان خراسان جنوبی
مبلغ : 148 میلیون تومان
شهر : قائن
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 26 ماه
نحوه معامله : از طریق ادمین سایت
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

آرزویی که محقق شد
اگه امتیاز وام قرض الحسنه بانک مهر ایران دارید و به هر دلیلی قصد استفاده کردن از اون رو ندارید و یا نیاز فوری به پول نقد دارید روی وام دونی حساب کنید با سپرده گذاری در بانک مهر ایران و فروش امتیاز وام اون می تونی سالانه بیش از ۳۰٪ سود بدون ریسک داشته باشی
___.
۲۳ آذر
۲۱ آذر

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.

اولین مطالب آزمایشی من

۰ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.